tisdag 19 juli 2011

köpstopp.

Jag tänkte att jag skulle spara lite pengar eftersom jag ska till Berlin och way out west i augusti. Så jag tänkte att jag kunde ha lite köpstopp. Men jag är sämst på att ha köpstopp. Jag kommer alltid på massa undantag och nu är mitt konto tomt. Nej just det jag har -4 kr!!!! Pga den jävla klänningen för 400 kr som jag var tvungen att ha.


MEN jag har bra argument. Som vanligt.


1. Jag har velat ha den jättelänge.
2. Den var faktiskt på rea. 
3. Den har ju så fina djur på sig.
4. Den sitter perfekt. (nej det gör den inte alls för den är lite för stor men vadå det viktigaste är ju att den inte är för liten)
5. Jag måste ju ha en klänning med djur på om jag ska ut och resa.
6. Fick ju en väska på köpet.
7. Blev ju glad.

























Väljer att lyssna på min vän Carl som sa en mycket smart sak om det hela:
man behöver ju inte missa massa bra tillfällen bara för att man har köpstopp!


Nej precis och vem behöver pengar på resa jag kan sova i en park

2 kommentarer:

namnet sa...

det tycker jag att du är värd julia! och vi ses på way out west!! :D

Carl sa...

Najs! jag är med på din blogg!