söndag 27 februari 2011

dag 1

Okej egentligen känns ju "om mig själv" jättetråkigt men äh lite grundläggande fakta om mig är ju nyttigt för vem som helst att få veta. Allt annat nödvändigt får ni ju veta i kommande inlägg.

Jag går i trean på estetiska programmet i Härnösand. Är väl kul även fast jag typ inte läser några musikämnen för att jag inte tycker det är så kul... Fast klassen är ju kung. Läser typ estet musik med handbollsinriktning. Fast nu går jag inte ens handboll längre för det heter intresseinriktad idrott? Jaja, har nästan aldrig lektioner nere på vågmannen där vi har musik för jag har lagt till typ kriminalteknik och sånt eftersom jag vill bli polis.

Jaaaa det här får räcka tror jag bestämt.

























En bild från typ december när jag skulle försöka se normal ut. Får nog öva lite mer, det kan bli trevligt att följa min utveckligsfas. Här är påväg att nysa-fasen.

Inga kommentarer: