söndag 27 februari 2011

lista

Okej, eftersom den här bloggen är ganska ny och eftersom jag är lite seg på att skriva tänkte jag öra en sån här blogglista. Jag letade runt lite men tyckte inte att sånt här: "Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi" kändes så jäkla kul. Så jag gjorde en egen om sånt jag känner att jag skulle kunna skriva om. Kanske ändrar lite eftersom eller nåt hehe. Hoppas jag orkar göra det här, första punkten känns redan ganska jobbig faktiskt..

dag 1: om mig själv
dag 2: om mina vänner
dag 3: vad jag gjorde för ett år sedan
dag 4: mitt ynkligaste ögonblick
dag 5: min bästa resa
dag 6: dom tre fulaste bilderna på mig själv
dag 7: dom tre äckligaste bilderna jag har
dag 8: erkännande av musik som jag på riktigt tycker är bra som jag kanske borde skämmas lite över
dag 9: det bästa jag vet
dag 10: bilder på mig själv som liten

2 kommentarer:

Anonym sa...

längtar efter mitt ynkligaste ögonblick och mina äckligaste bilder!

Åsa sa...

vill att du ska göra!! :D:D